Blogosfera

Przydatna wiedza na temat walut i biznesu oraz fakty z życia Amronetu.

Powrót do Blogosfery wróć

Nowy Panel Klienta w Amronet.pl

Szanowni Państwo,

w dniu 04.06.2021 wchodzi w życie nowa transakcyjność platformy Amronet.pl.

Skończyliśmy pracę nad nowym panelem Klienta aby jeszcze bardziej ułatwić Państwu współpracę z nami. Przygotowaliśmy mini poradnik, który wprowadzi Państwo wizualnie w nowe opcje.

Czy nastąpią jakieś zmiany?

Panel będzie wyglądał inaczej niż dotychczasowy jednak został on stworzony w oparciu o poprzedni aby ułatwić dostosowanie się do zmian.

Co pozostaje bez zmian?

  • Twój login/e-mail do serwisu.
  • Twój tytuł przelewu rozpoczynający się od liter AM.
  • Wysokość prowizji oraz udzielonych rabatów.
  • Proces wymiany walut.
  • Historia transakcji i operacji będzie dostępna za poprzednie okresy. 

A teraz czas na zmiany

Nowy Panel Klienta będzie prezentował się następująco. Już na starcie będziecie mieli możliwość sprawdzenia wysokość swojej prowizji oraz numer klienta. 

Boczny panel nawigacyjny

Po lewej stronie będzie pasek, za którego pomocą wybierzcie możliwość wpłaty do serwisu, wymiany walut lub wypłaty wymienionych środków.

Dodatkowo będziecie mieli dostęp do portfela walutowego, historii transakcji i operacji, faktur oraz danych osobowych.

Wpłaty

Zasilać swój portfel walutowy można w zakładce WPŁATY. Po zasileniu portfela będziesz mógł przewalutować pieniądze w jednej z sześciu dostępnych walut w Amronet.pl

Dodaliśmy przycisk kopiuj, który pomoże Ci skopiować dane i od razu wkleić podczas wykonywania przelewu bankowego. 

Wymiana walut

Po wpłacie możesz wymieniać środki zgromadzone w portfelu walutowym. Waluta wymieniona po najlepszym kursie natychmiast będzie dostępna w Twoim portfelu. Waluta wymieniona po własnym kursie będzie oczekiwała w zleconych środkach.

Wypłata

W dowolnym momencie możesz wypłacić środki z portfela walutowego. Aby to zrobić musisz dodać konto bankowe w tej samej walucie co wybrane do wypłaty środki. Konto bankowe możesz dodać w sekcji “Moje konta bankowe”.

Portfel walutowy

Wszystkie powyższe funkcje możesz również wykonać z poziomu portfela walutowego. W tym miejscu możesz też skorzystać z podglądu historii operacji do każdej z walut.

W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu telefonicznego +48 535 222 255 lub e-mailowego pomoc@amronet.pl.

Mamy nadzieję, że wprowadzone zmiany ułatwią Państwu współpracę z platformą Amronet.pl!

Dziękujemy, że jesteście z nami :-).

nowszy wpis starszy wpis