Czy są przyjmowane wpłaty waluty z całego świata?

W celu dokonania wpłaty do Amronet, z konta zagranicznego Banku lub z Banku który nie jest zintegrowany z Amronet.pl, należy wybrać w platformie opcje INNY BANK.
Opcja ta znajduję się w zakładce Mój Amronet, wpłaty i wypłaty. Proszę wybrać walutę do wpłaty, a następnie Bank z którego Państwo będziecie wpłacać walutę i będzie to „INNY BANK”.

Na tej samej karcie po dokonaniu wyboru będą wszystkie dane, w celu wykonania poprawnego przelewu z zagranicznego Banku lub z Banku na terenie Polski, który nie jest zintegrowany z Amronet.pl. W tym celu należy wpisać swój indywidualny tytuł przelewu zaczynający się od AM/… u Państwa w Banku w zakładce „tytuł przelewu”. Jest to podstawowym warunkiem sprawnego i prawidłowego księgowania wpłat na koncie w Amronet.

Powrót do Pomocy wróć

Jeżeli masz nadal pytania skontaktuj się z nami.