Po zalogowaniu się do systemu wystarczy wejść w zakładkę WPŁATY, a następnie wybrać
odpowiednio:
• walutę, którą chcesz wpłacić do serwisu;
• bank, z którego dokonasz wpłaty.
Po wybraniu dwóch opcji pojawią się dane do przelewu (dane odbiorcy, numer rachunku, kod BIC/SWIFT oraz tytuł przelewu).
Pamiętaj!
Wybierz walutę, którą dysponujesz i chcesz wpłacić w celu wymiany.
Przykład 1: Chcę sprzedać euro, konto posiadam w PKO BP.
Zaznaczamy w karcie Wpłaty: EUR oraz PKO BP.
Przykład 2: Chcę wpłacić złotówki, konto posiadam w Nest Bank.
Zaznaczamy w karcie Wpłaty: PLN oraz Inny Bank.
W ostatnim etapie wystarczy, że zalogujesz się do swojego banku i dokonasz przelewu na wskazane dane.
Pamiętaj! Jeżeli pojawią się wątpliwości zawsze możesz skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta +48 533 22 22 55,pomoc@amronet.pl.
< Powrót do pomocy
• walutę, którą chcesz wpłacić do serwisu;
• bank, z którego dokonasz wpłaty.
Po wybraniu dwóch opcji pojawią się dane do przelewu (dane odbiorcy, numer rachunku, kod BIC/SWIFT oraz tytuł przelewu).
Pamiętaj!
Wybierz walutę, którą dysponujesz i chcesz wpłacić w celu wymiany.
Przykład 1: Chcę sprzedać euro, konto posiadam w PKO BP.
Zaznaczamy w karcie Wpłaty: EUR oraz PKO BP.
Przykład 2: Chcę wpłacić złotówki, konto posiadam w Nest Bank.
Zaznaczamy w karcie Wpłaty: PLN oraz Inny Bank.
W ostatnim etapie wystarczy, że zalogujesz się do swojego banku i dokonasz przelewu na wskazane dane.
Pamiętaj! Jeżeli pojawią się wątpliwości zawsze możesz skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta +48 533 22 22 55,pomoc@amronet.pl.
< Powrót do pomocy