Czy muszę posiadać konto walutowe, aby korzystać z serwisu?

Wypłata środków w walucie obcej może zostać dokonana na prywatne konto jak i na konto osoby trzeciej. W przypadku dokonania wypłaty z serwisu Amronet.pl na konto prywatne potrzebne jest konto w walucie, której dokonujemy operacji. Konto walutowe jest niezbędne do wypłaty zakupionej w Amronet waluty. Numer rachunku walutowego można w każdej chwili dodać do swoich danych w profilu Amronet.  Warto posiadać rachunek walutowy w tym samym banku, co rachunek w PLN dla usprawnienia wypłaty na Państwa konto lub wpłaty do portfela Amronet. Konto walutowe można założyć w każdym banku.

Najkorzystniej jeżeli posiadacie Państwo rachunek w banku, z którym współpracujemy: Alior Bank (T-Mobile Usługi Bankowe oraz dawny BPH SA), PEKAO SA, Santander Bank Polska S.A. (dawny BZ WBK), PKO BP (dawny Nordea Bank oraz Inteligo) , grupa mBank (BRE Bank, mBank, MultiBank), Raiffeisen Polbank, BGŻ BNP Paribas oraz Millennium Bank.

W ramach powyższych banków zintegrowanych z platformą przelew waluty trwa do 30 minut i jest bezpłatny. Wyjątek stanowi mBank (były BRE Bank, mBank, MultiBank), dotyczy to przelewów wewnętrznych.

Jeżeli wypłata będzie zrealizowana na konto osoby trzeciej, to potrzebne będą dane tej osoby do przelewu, czyli: kompletny numer rachunku, imię i nazwisko, adres zamieszkania.

W sprawie opłat prosimy o zapoznanie się z pytaniem. Ile kosztuje korzystanie z Amronet?

Certyfikaty

Dlaczego Amronet

  • Oszczędności do 9% na wymianach
  • Wymiany walut online przez 24h/7 dni
  • Automatyczne rozksięgowanie środków

Więcej o Amronet?

Amronet.pl to zaawansowana technologicznie, nowoczesna i bezpieczna platforma umożliwiająca wymianę walut przez Internet. Kupując np. 10 000 euro można oszczędzić nawet kilka tysięcy złotych.

Sprawdź