Po rejestracji konta w serwisie Amronet.pl każdy użytkowników otrzymuje swój indywidualny numer klienta, który służy również jako tytuł przelewu.

Indywidualny tytuł przelewu jest bardzo ważny. Skraca czas oraz pozwala na automatyczne zaksięgowanie środków.

W momencie gdy środki dotrą poinformujemy Cię SMSem oraz wiadomością e-mail. Po zasileniu portfela możesz dysponować pieniędzmi w dowolny sposób wymieniając walutę po wybranym kursie oraz wypłacając środki na wskazany rachunek krajowy bądź zagraniczny.

Co się stanie jeżeli nie wpiszę indywidualnego tytułu zaczynającego się od AM?

Prosimy o przesłanie potwierdzenia wykonania przelewu na adres pomoc@amronet.pl z maila, który stanowi Login do konta w serwisie Amronet.pl.

Czy przy kolejnych wpłatach mogę się posłużyć tym samym tytułem przelewu?

Tak. Indywidualny tytuł przelewu jest stały i niezmienny.

Gdzie znajduje się tytuł przelewu? Tytuł przelewu generuje się w zakładce WPŁATY po wybraniu odpowiedniej waluty oraz banku.

< Powrót do pomocy